Äiti-lapsileiri

pe 26.7. klo 17.00

Leiri äideille ja lapsille Kalliolassa

Leiri pidetään 26.-28.7. Kalliolassa . Aloitamme perjantaina klo 17 ja päätämme leirin sunnuntaina n. klo 14. Hinta aik.44 € lapset 6-13v 21 € 0-5v 0€. Ilmoittautuminen 3.6.-19.7. kirkkoherranvirastoon p.040 8049580 ( ma, ti ja to klo 10-12 ja 13-15) Lisätietoja leiristä saa kirkkoherranvirastosta sekä lastenohjaajilta.
  • Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille

vastaava lastenohjaaja

Työni on seurakunnan lapsityön organisointia, suunnittelua ja toteutusta yhdessä lapsityön tiimin kanssa sekä yhteistyötä kaupungin varhaiskasvatuksen ja esikoulun kanssa. Työssäni saan kohdata paljon erilaisia lapsia sekä perheitä kerhoissa ja erilaisissa tapahtumissa. Tarjoamme heille mahdollisuuden pyhään ja hiljentymiseen.

Vapaa-ajallani nautin luonnossa liikkumisesta koirani kanssa, käyn jumpassa ja vietän aikaa perheeni sekä ystävien kanssa.