MÄNTTÄ-VILPPULAN SEURAKUNNAN KESÄTYÖPAIKAT 2024

Mänttä-Vilppulan seurakunnan vuoden 2024 määräaikaiset kesätyöpaikat Mäntän ja Vilppulan hautausmailla sekä Mäntän kirkon esittelijänä ovat haettavissa. Hakuaika on 19.1. - 13.3.2024.

1.) Mäntän ja 2.) Vilppulan hautausmailla on kesätöitä tarjolla 2.5. - 8.9. välille. Työskentelyaika voi olla kuukaudesta neljään kuukauteen. Yhteensä hautausmailla on tarjolla kesätöitä kahdelletoista. Työ on kokopäiväinen.

3.) Lisäksi on mahdollista että ns. kahden viikon "Tienaa!-kampanjan" merkeissä palkataan yhteensä 6 – 8, 16 – 18-vuotista nuorta Mäntän tai Vilppulan hautausmaille. Katso lisätiedot Mänttä-Vilppulan kaupungin nuorisopalvelut: Tienaa!

4.) Mäntän kirkkoon haetaan kirkon esittelijäksi 18 vuotta täyttänyttä henkilöä 3.6. – 16.8. tai sopimuksen mukaiselle ajalle. Työviikko on maanantaista perjantaihin. Esittelijän tehtävässä edellytetään englannin kielen taitoa. Muu kielitaito on eduksi. Tehtävä on osa-aikainen 30 tuntia/vko. Tehtäviin voidaan sisällyttää myös suntion tehtäviä.

Hakemukset tulee toimittaa 13.3.2024 mennessä sähköpostilla:
kohta 1. ja 3. Mäntän hautausmaa; leena.m.rauhala@evl.fi
kohta 2. ja 3. Vilppulan hautausmaa; anne.lampinen@evl.fi
kohta 4. Mäntän kirkko; tarja.makinen@evl.fi

Laita hakemusviestin otsikoksi: Kesätyöpaikka 2024
Mainitse hakemuksessasi:
nimi, syntymäaika, yhteystietosi (osoite, sähköposti, puhelinnumero), tehtävä mistä olet kiinnostunut (Mänttä tai Vilppula hautausmaa, Tienaa, kirkon esittelijä), kerro, missä opiskelet tai mistä olet valmistunut, 1. - 2. kohdissa kerro, kuinka pitkän työjakson voit tehdä.

Valinnat tehdään 15.3.2024. Valituille ilmoitetaan 28.3.2024 mennessä valinnasta ja työjakson pituudesta.