Koronarajoitukset jatkuvat 17.1.2021 saakka

Aluehallintoviraston antamien ohjeiden mukaisesti tämän hetkiset rajoitukset ovat voimassa 17.1.2021 asti.

Määräyksissä kielletään kaikki julkiset kokoontumiset ja yleisötilaisuudet. Kokoontuminen on mahdollista ainoastaan alle 10 hengen joukolla, mikäli pystytään takaamaan OKM:N ja THL:n esittämien koronaturvallisuusohjeiden (turvavälit, käsihygienia, vain terveenä paikalle tuleminen, maskisuositus jne.) noudattaminen.”

Joulun jumalanpalvelukset on taltioitu aikaisemmin ja lähetetään ns. oikea aikaisesti Facebookista ja youtubesta. Fb lähetykseen pääsee osallistumaan kirjautumatta ja ilmaiseksi seurakunnan kotisivujen kautta. Tallenteet ovat katsottavissa koko joulun ajan.

Joulun aikana Mänttä-Vilppulan seurakunnan  kirkot ovat kiinni. Mäntän, Vilppulan ja Pohjaslahden kirkot valaistaan koko juhlakauden yötä myöden. Kolhossa on jouluvalaistus.

2020-12-22 12:02:52.0