Täältä löydät kaikkien Mänttä-Vilppulan seurakunnan työntekijöiden yhteystiedot

Seurakunnan yleinen sähköposti: mantta-vilppula.seurakunta(at)evl.fi

Seurakunnan käynti- ja postiosoite: Mänttä-Vilppulan seurakunta, Kirkkokatu 6, 35800 Mänttä

Taloustoimisto

Avoinna arkisin klo 9 - 15 tai sopimuksen mukaan.

Kirkkoherranvirasto

p. 040 804 9580 (numero ei vastaanota tekstiviestejä)

Palveluajat:

Kirkkoherranvirastossa maanantaisin ja torstaisin klo 10-12 ja 13-15 ilman ajanvarausta, sekä tiistaisin ajanvarauksella. Varaa aika soittamalla numeroon 040 804 9580 (numero ei vastaanota tekstiviestejä).

POIKKEAVAT AUKIOLOAJAT:

Virkatodistukset tilataan Tampereen aluekeskusrekisteristä.

Tutustu toimistopalveluihin tästä linkistä.

Leena Rauhala

seurakuntapuutarhuri (Mänttä)

Poissa työstä 31.10.2023 saakka.

Tehtäviini kuuluu vastata puutarhurille kuuluvista tehtävistä Mäntän hautausmaalla ja kirkkopuistossa.

Vastaan hallinnassa olevien tilojen ja hautausmaan järjestyksestä. Hautojen hallinta-aikojen jatkamisesta ja hoitamattomien hautojen uudelleen käyttöön otosta.

Vastaan hautaustoimeen ja siunaustilaisuuteen liittyvistä esivalmisteluista sekä toimitusten jälkeisistä toimista.

Vastaan hoitohautojen hoidosta hoitosopimuksen mukaisesti ja toimin hautausmaan työntekijöiden lähiesimiehenä.

Toimin seurakunnan työsuojeluvaltuutettuna.

Vapaa-aika kuluu lastenlasten, kahden koiran ja penkkiurheilun parissa.

Leena Rauhala