Täältä löydät kaikkien Mänttä-Vilppulan seurakunnan työntekijöiden yhteystiedot

Seurakunnan yleinen sähköposti: mantta-vilppula.seurakunta(at)evl.fi

Seurakunnan käynti- ja postiosoite: Mänttä-Vilppulan seurakunta, Kirkkokatu 6, 35800 Mänttä

Taloustoimisto

Avoinna arkisin klo 9 - 15 tai sopimuksen mukaan.

Kirkkoherranvirasto

p. 040 804 9580 (numero ei vastaanota tekstiviestejä)

Palveluajat:

Kirkkoherranvirastossa maanantaisin ja torstaisin klo 10-12 ja 13-15 ilman ajanvarausta, sekä tiistaisin ajanvarauksella. Varaa aika soittamalla numeroon 040 804 9580 (numero ei vastaanota tekstiviestejä).

POIKKEAVAT AUKIOLOAJAT:

Virkatodistukset tilataan Tampereen aluekeskusrekisteristä.

Tutustu toimistopalveluihin tästä linkistä.

Sarita Kyröläinen

lastenohjaaja

Leikki on lasten työtä, mutta niin on minunkin. Leikin kautta erilaisten asioiden oppiminen sujuu lapsilta kuin luonnostaan: arjen kultaiset käytöstavat, hiljaisuuden kokeminen ja monet hieno- ja karkeamotoriset taidot.

Päätyöni seurakunnan varhaiskasvatuksessa koostuu päivä- ja perhekerhoista.

Näin olen osaltani tukemassa perheitä kristillisessä kasvatustyössä. Lisäksi olen mukana perhekirkoissa ja erilaisissa perhetapahtumissa. Varhaiskasvatustyön lisäksi leireilen alakouluikäisten kesäleireillä.

Vapaa-ajalla lenkkeilen, käyn kuntopiirissä ja teen sitä, mikä milloinkin sattuu huvittamaan, kodin hoidosta pikku remontteihin.

Sarita Kyröläinen