Täältä löydät kaikkien Mänttä-Vilppulan seurakunnan työntekijöiden yhteystiedot

Seurakunnan yleinen sähköposti: mantta-vilppula.seurakunta(at)evl.fi

Seurakunnan käynti- ja postiosoite: Mänttä-Vilppulan seurakunta, Kirkkokatu 6, 35800 Mänttä

Taloustoimisto

Avoinna arkisin klo 9 - 15 tai sopimuksen mukaan.

Kirkkoherranvirasto

p. 040 804 9580 (numero ei vastaanota tekstiviestejä)

Palveluajat:

Kirkkoherranvirastossa maanantaisin ja torstaisin klo 10-12 ja 13-15 ilman ajanvarausta, sekä tiistaisin ajanvarauksella. Varaa aika soittamalla numeroon 040 804 9580 (numero ei vastaanota tekstiviestejä).

POIKKEAVAT AUKIOLOAJAT:

Virkatodistukset tilataan Tampereen aluekeskusrekisteristä.

Tutustu toimistopalveluihin tästä linkistä.

Matti Kivilahti

seurakuntapastori

Olen seurakuntamme kasvatustyöstä vastaava pappi. Papin töiden - joihin kuuluvat messut, hartaudet ja kirkolliset toimitukset - ohella vastuullani ja sydämelläni on seutumme lapset ja nuoret. Erityisesti huolehdin rippikouluista, ja olen mukana isoskoulutuksessa. Kerran kuukaudessa käyn pitämässä kunnan päivähoidossa seurakuntatuokioita esikouluikäisille. Niinä viikkoina huomaan olevani iloisimmillani. :)

Iloa minulle tuo, kun saan työni kautta kohdata ihmisiä eri elämän tilanteissa, jakaa ihmisenä olemisen ilot ja surut, ja olla tuomassa toivon näköaloja sekä julistaa iloista sanomaa. Tällaisena boheemina körttinä olen tätä virkaani hoitanut, ja niin lienee asian laita jatkossakin.

Tykkään pitää kynää kädessä. Kynän ollessa kädessä, saattaa sortua kiusaukseen kirjoittaa jotain. Minulla luontevimmin syntyy runoja. Muutama omakustannekirjakin niistä on tullut tehdyksi, ja ajoittain runojani voi kuulla lausuttunakin jossain. Kirjoittelen myös kolumneja paikallislehteen. Minut saattaa tavata keikoilla tai muissa kulttuuririennoissa. Uimahallin saunassa viihdyn hyvin, ja joskus käyn hikoilemassa myös parketilla sählymaila kädessä.

Matti Kivilahti