Täältä löydät kaikkien Mänttä-Vilppulan seurakunnan työntekijöiden yhteystiedot

Seurakunnan yleinen sähköposti: mantta-vilppula.seurakunta(at)evl.fi

Seurakunnan käynti- ja postiosoite: Mänttä-Vilppulan seurakunta, Kirkkokatu 6, 35800 Mänttä

Taloustoimisto

Avoinna arkisin klo 9 - 15 tai sopimuksen mukaan.

Kirkkoherranvirasto

p. 040 804 9580 (numero ei vastaanota tekstiviestejä)

Palveluajat:

Kirkkoherranvirastossa maanantaisin ja torstaisin klo 10-12 ja 13-15 ilman ajanvarausta, sekä tiistaisin ajanvarauksella. Varaa aika soittamalla numeroon 040 804 9580 (numero ei vastaanota tekstiviestejä).

POIKKEAVAT AUKIOLOAJAT:

Virkatodistukset tilataan Tampereen aluekeskusrekisteristä.

Tutustu toimistopalveluihin tästä linkistä.

Saila Munukka

kirkkoherra

Olen Mänttä-Vilppulan kirkkoherra. Työtehtäviini kuuluu seurakunnan toiminnasta vastaaminen. Virkani puolesta olen kirkkoneuvoston puheenjohtaja ja yhteistyö kirkkoneuvoston kanssa on koko seurakunnan asioista päättämistä. Kirkkoneuvosto on valittu kirkollisvaaleilla aina neljäksi vuodeksi kerrallaan. Yhdessä kirkkoherran ja kirkkoneuvoston kanssa seurakunnan toiminta muotoutuu Mänttä-Vilppulan näköiseksi.

Läheistä yhteistyötä teen talouspäällikön kanssa henkilöstö- ja talousasioissa. Vastaan myös seurakunnan jumalanpalveluselämästä.

Olen mukana seurakunnan juhlissa ja surussa pappina. Saan kohdata seurakuntalaisia arjessa ja ilossa. Työtehtävien määrä on suuri, joten kaikkeen en aina kerkiä, mutta monessa yritän olla paikalla.

Vapaa-ajalla mökkeilen Ruovedellä ulkoillen ja kesällä veneillen.

Saila Munukka