Täältä löydät kaikkien Mänttä-Vilppulan seurakunnan työntekijöiden yhteystiedot

Seurakunnan yleinen sähköposti: mantta-vilppula.seurakunta(at)evl.fi

Seurakunnan käynti- ja postiosoite: Mänttä-Vilppulan seurakunta, Kirkkokatu 6, 35800 Mänttä

Taloustoimisto

Avoinna arkisin klo 9 - 15 tai sopimuksen mukaan.

Kirkkoherranvirasto

p. 040 804 9580 (numero ei vastaanota tekstiviestejä)

Palveluajat:

Kirkkoherranvirastossa maanantaisin ja torstaisin klo 10-12 ja 13-15 ilman ajanvarausta, sekä tiistaisin ajanvarauksella. Varaa aika soittamalla numeroon 040 804 9580 (numero ei vastaanota tekstiviestejä).

POIKKEAVAT AUKIOLOAJAT:

Virkatodistukset tilataan Tampereen aluekeskusrekisteristä.

Tutustu toimistopalveluihin tästä linkistä.

Kirsti Valkeejärvi

vastaava lastenohjaaja

Työni on seurakunnan lapsityön organisointia, suunnittelua ja toteutusta yhdessä lapsityön tiimin kanssa sekä yhteistyötä kaupungin varhaiskasvatuksen ja esikoulun kanssa. Työssäni saan kohdata paljon erilaisia lapsia sekä perheitä kerhoissa ja erilaisissa tapahtumissa. Tarjoamme heille mahdollisuuden pyhään ja hiljentymiseen.

Vapaa-ajallani nautin luonnossa liikkumisesta koirani kanssa, käyn jumpassa ja vietän aikaa perheeni sekä ystävien kanssa.

Kirsti Valkeejärvi