Täältä löydät kaikkien Mänttä-Vilppulan seurakunnan työntekijöiden yhteystiedot

Seurakunnan yleinen sähköposti: mantta-vilppula.seurakunta(at)evl.fi

Seurakunnan käynti- ja postiosoite: Mänttä-Vilppulan seurakunta, Kirkkokatu 6, 35800 Mänttä

Taloustoimisto

Avoinna arkisin klo 9 - 15 tai sopimuksen mukaan.

Kirkkoherranvirasto

p. 040 804 9580 (numero ei vastaanota tekstiviestejä)

Palveluajat:

Kirkkoherranvirastossa maanantaisin ja torstaisin klo 10-12 ja 13-15 ilman ajanvarausta, sekä tiistaisin ajanvarauksella. Varaa aika soittamalla numeroon 040 804 9580 (numero ei vastaanota tekstiviestejä).

POIKKEAVAT AUKIOLOAJAT:

Virkatodistukset tilataan Tampereen aluekeskusrekisteristä.

Tutustu toimistopalveluihin tästä linkistä.

Päivi Tamminen

lastenohjaaja

Työhöni kuuluvat päiväkerhot, perhekerhot ja erilaiset kirkot, tapahtumat ja leirit perheille. Tärkeää työssäni on välittää sanomaa rakastavasta Jumalasta niin lapsille kuin perheille. Haluan myös tukea perheitä kristillisessä kasvatuksessa.

Parasta työssäni on lasten iloiset silmät ja naurun kikatus. Iloitsen siitä kun kerhossa lapset saavat uusia kavereita ja kun perhekerhossa aikuiset luovat uusia ystävyyssuhteita.  Hyvät työkaverit ovat myös suuri rikkaus.

Vapaa-ajallani tykkään lukea (erityisesti dekkareita) ja kutoa villasukkia.

Päivi Tamminen