Isoskoulutus

Isoskoulutusleiri pidetään 3-5.5.2024 Sammalniemessä. Ilmoittautuminen päättyy keskiviikkona 17.4 klo 16. Ilmoittaudu linkistä leirille;

Peruskurssi

Seurakuntamme isoskoulutus koostuu 2 kertaa kuussa olevista koulutuskerroista. Koulutus on perjantaisin Mäntän seurakuntatalolla tai Vilppulan seurakuntakodilla. Isoskoulutukseen kuuluu 2 omaa leiriä ja 1 alueellinen leiri sekä osallistuminen hiippakunnalliseen ohjaajapäivään.

JATKOKURSSI JA KOKENEET Kokoontumisia noin kerran kuussa. Keväällä yksi alueellinen leiri ja 1 oma leiri.

Isoskoulutuksessa opit muun muassa:

• ryhmänohjaajan taitoja
  • ilmaisutaitoa
  • vuorovaikutus- ja ihmissuhdetaitoja
  • iltaohjelmien ja hartauksien pitämistä
  • kristinuskon perustietoja
  • Raamatun käyttöä

Isoskoulutus antaa sinulle valmiudet isoseksi lastenleireille ja rippikoululeireille. Isoskoulutuksesta voit kysellä lisää nuorisotyönohjaajilta Jaanalta, Matilta tai seurakuntapastorilta Matti "Vihtori" Kivilahdelta.