Kiinteistötyöntekijät

Kiinteistöjen sisä- ja ulkotilojen huoltaminen.

Juha Häyrynen

kiinteistötyöntekijä

Työtehtäviini kuuluvat kiinteistöjen, rakennusten, rakennelmien korjaus- ja kunnossapitotyöt sekä vuosihuollot, – tarkistukset ja kunnon seuranta.

Sekä Haahtela RES huolto-ohjelman mukaiset tehtävät ja kiinteistöjen vikailmoituksien hoito. Suorittaa alan hankintoja sekä toimii tavaran vastaanottajana.

Fidelix kiinteistöautomaation vikailmoitusten hälytykset – tarkistus Kalliola ja Mänttä srk-talo, sekä MyJablotron hälytysilmoitusten tarkistus vastuu kiinteistöjen osalta.

Harrastukseni ovat ralli, nikkarointi ja hyvin vähäinen liikunta.

Olen työsuojeluvaltuutettu 1.1.2022-31.12.2025.

Pasi Suokas

hautausmaa-kiinteistötyöntekijä (Mänttä)

Työhöni kuuluu hautaustoimeen ja siunaustilaisuuteen liittyvät esivalmistelut sekä toimituksen jälkeiset toimet.

Osallistun hautausmaan rakennusten ja koneiden sekä viheralueiden kunnostustöihin ja talvikunnossapitoon. Kirkkopuiston, srk-talon ja Tammirannan seurakuntakodin viheralueiden hoitoon sekä em. alueiden talvikunnossapitoon.

Vapaalla katselen elokuvia, luen sekä penkkiurheilen.