Virkatodistuksen ja sukuselvityksen tilaaminen

Mänttä-Vilppulan seurakunnan kirkonkirjat sisältävät Mäntän, Vilppulan ja Pohjaslahden seurakuntien kirjat.

Seurakuntamme virkatodistukset tehdään Tampereen aluekeskusrekisterissä.

Virkatodistustilaukset ensisijaisesti tilaavirkatodistus.fi –palvelun kautta.

Yksityishenkilö tarvitsee tunnistautumiseen verkkopankkitunnukset tai mobiilivarmenteen.

Palvelua käyttävän yksityiskäyttäjän tulee olla täysi-ikäinen henkilö, jolla on kotikunta Suomessa.

Yritys-/yhteisökäyttäjät tarvitsevat organisaatioltaan valtuutuksen, joka tehdään suomi.fi –palvelussa.

Mikäli tilaaminen sähköisen palvelun kautta ei ole mahdollista, voit ottaa yhteyttä tilausasiassa Tampereen aluekeskusrekisteriin puhelimitse ma–pe klo 9.00–15.00 p. 03 2190 700.

Aluekeskusrekisterin yhteystiedot: akrtampere.fi

Virkatodistusmaksut

Virkatodistukset ja sukuselvitykset ovat maksullisia. Palveluiden hinnat löytyvät osoitteesta https://evl.fi/tietoa-kirkosta/tilaa-virkatodistus/virkatodistushinnasto

Vilppulan vanhojen kirkonkirjojen selkämykset.