Lähetystyö

Yhteistyö lähettien kanssa. Yhteistyö seurakunnan vapaaehtoisten kanssa.

Jaana Pohja

Nuorisotyönohjaaja-lähetyssihteeri. Alakoululaistyö, kouluyhteistyö (alakoulut), partiotyö, isoskoulutus, rippikoulutyö ja lähetystyö.

Vastaan seurakunnan kouluikäisten toiminnasta (7-14 vuotiaat), kerhotoiminnasta, lastenleireistä, kouluyhteistyöstä (alakoulut) ja partiotyöstä. Lisäksi minua näkee vaihtelevasti nuorisotyössä.

Lähetystyössä vastaan seurakuntamme lähetyspiireistä, tiedotuksesta jne.

Minua voi lähestyä soittamalla, viesteillä, WhatsAppilla, sähköpostilla ja Snapchatin kautta jjaana85_ohjus.

Jenni Ritaranta

Seurakuntapastori, aikuistyön ja lähetystyön työalavastaava, vapaaehtoistyön koordinaattori. Määräaikainen 31.12.2025 asti.

Seurakuntapastorin tehtäviin kuuluu normaalien papintöiden, kirkollisten toimitusten ja rippikoulutyön lisäksi tehtävänkuvan mukaisesti aikuistyön ja lähetystyön työalavastaavana toimiminen sekä vapaaehtoistyön koordinaattorin tehtävät.