Tule mukaan vapaaehtoiseksi

Iso osa seurakuntamme toiminnasta tapahtuu vapaaehtoisvoimin. Yllä olevaa linkkiä painamalla pääset katsomaan seurakuntamme erilaisia vapaaehtoistehtäviä mihin voit lähteä mukaan. Jos sinulla on tunnukset ja salasana pääset itse muokkaamaan omia tietojasi ja katsomaan mihin tehtäviin olet ilmoittautunut mukaan. Ollessasi ensi kertaa ilmoittautumassa tehtäviin, avaa linkki ja ilmoittaudu vapaaehtoiseksi. Tämän jälkeen saat sähköpostiin käyttäjätunnuksen ja salasanan, josta voit kirjautua sisään ja tulla toimintaan mukaan.

Kokiessasi, että netti-ilmoittautuminen ei ole sinua varten, voit ilmoittautua seurakunnan työntekijälle ja hän opastaa sinua tästä eteenpäin.

Tästä löydät yhteystietomme.

Yhdessä muiden vapaaehtoisten kanssa

Ollessasi vapaaehtoisena sinulla on mahdollisuus päästä mukaan vapaaehtoistyön foorumiin, jossa kohtaat muita vapaaehtoisia, saat käyttöösi yhteisen vapaaehtoisten työhuoneen Mäntän seurakuntatalolta ja voit lähteä vapaaehtoisten retkelle.

Kerran vuodessa on myös vapaaehtoisten kirkkopyhä ja juhla, jossa kohtaat muut vapaaehtoiset. Juhlassa saamme yhdessä ihmetellä mitä kaikkea olemme saaneet aikaan yhteisessä seurakunnassamme.