Hautausmaatyöntekijät

Hautausmaiden hoito, kukkaistutukset, haudankaivuut ja -peitot.

Anne Lampinen

suntio ja hautausmaanhoitaja (Vilppula ja Pohjaslahti)

Vilppulan kirkko ja hautausmaa, Pohjaslahden kirkko ja hautausmaa

Leena Rauhala

seurakuntapuutarhuri (Mänttä)

Poissa työstä 31.10.2023 saakka.

Tehtäviini kuuluu vastata puutarhurille kuuluvista tehtävistä Mäntän hautausmaalla ja kirkkopuistossa.

Vastaan hallinnassa olevien tilojen ja hautausmaan järjestyksestä. Hautojen hallinta-aikojen jatkamisesta ja hoitamattomien hautojen uudelleen käyttöön otosta.

Vastaan hautaustoimeen ja siunaustilaisuuteen liittyvistä esivalmisteluista sekä toimitusten jälkeisistä toimista.

Vastaan hoitohautojen hoidosta hoitosopimuksen mukaisesti ja toimin hautausmaan työntekijöiden lähiesimiehenä.

Toimin seurakunnan työsuojeluvaltuutettuna.

Vapaa-aika kuluu lastenlasten, kahden koiran ja penkkiurheilun parissa.

Pasi Suokas

hautausmaa-kiinteistötyöntekijä (Mänttä)

Työhöni kuuluu hautaustoimeen ja siunaustilaisuuteen liittyvät esivalmistelut sekä toimituksen jälkeiset toimet.

Osallistun hautausmaan rakennusten ja koneiden sekä viheralueiden kunnostustöihin ja talvikunnossapitoon. Kirkkopuiston, srk-talon ja Tammirannan seurakuntakodin viheralueiden hoitoon sekä em. alueiden talvikunnossapitoon.

Vapaalla katselen elokuvia, luen sekä penkkiurheilen.