Kahvikassitalkoot

ma 22.4. klo 10.00

Mäntän seurakuntatalo

Lähetystyön käsityöpiiri.

Tervetuloa tekemään hyvää kierrätysmateriaalista, hyvässä seurassa! Piirissä tehdään pääsääntöisesti kahvikasseja, mutta kaikki uudet ideat ovat tervetulleita.

Kahvikassitalkoisiin voit tulla juuri sinä, joka olet kiinnostunut tekemään kierrätysmateriaalista uusia tuotteita.

Voit tulla ostamaan vihreiden niittyjen tuotteita maanantaisin tai keskiviikkoisin, kun piiri kokoontuu. Yleensä vapaaehtoisia on paikalla klo 10-13 välillä.
  • Lähetys- ja avustustyö Lähetys- ja avustustyö

Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Ota yhteyttä

Nuorisotyönohjaaja-lähetyssihteeri. Alakoululaistyö, kouluyhteistyö (alakoulut), partiotyö, isoskoulutus, rippikoulutyö ja lähetystyö.

Vastaan seurakunnan kouluikäisten toiminnasta (7-14 vuotiaat), kerhotoiminnasta, lastenleireistä, kouluyhteistyöstä (alakoulut) ja partiotyöstä. Lisäksi minua näkee vaihtelevasti nuorisotyössä.

Lähetystyössä vastaan seurakuntamme lähetyspiireistä, tiedotuksesta jne.

Minua voi lähestyä soittamalla, viesteillä, WhatsAppilla, sähköpostilla ja Snapchatin kautta jjaana85_ohjus.