Nepalilaisia lapsia koulussa.
Nepal: Lapset koulussa

KAUNEIMMAT JOULULAULUT 2023

Laula yhdessä ja tee hyvää!

Suomen Lähetysseuran Kauneimmat Joululaulut kaikuvat maailman lasten puolesta jo 52. kertaa.

Kauneimmat Joululaulut on Suomen suurin ja laajimmalle levinnyt musiikkitapahtumien sarja. Laulutilaisuuksiin osallistuu noin kolme viidestä suomalaisesta.

Lisäinfoa: kauneimmatjoululaulut.fi

Tilaisuudet Mänttä-Vilppulan seurakunnassa joulunaikaan vuonna 2023:

Pe 8.12. klo 18 Pohjaslahden kirkko

Su 10.12. klo 16 Kolhon kirkko

Su 10.12. klo 18 Mäntän kirkko

Su 17.12. klo 18 Vilppulan kirkko

kanttori

Kaja Jantsikene, B- kanttori, pianopedagogi, ammattisäestäjä ja kuoronjohtaja.

Jumalanpalvelusten, toimitusten ja tilaisuuksien lisäksi hoidan konserttitoimintaa, s-postiliikennettä ja vastaan soittimien huollosta. Osallistun musiikkityön työryhmiin, johdan Mäntän ja Vilppulan Kirkkokuoroa sekä neljää muuta kuoroa tekemällä yhteistyötä Mänttä-Vilppulan kaupungin kulttuuri- ja musiikkityön kanssa. Muusikkona toimin jatkuvasti solistina ja säestäjänä sekä soitan erilaisten musiikkiryhmien kanssa. Työhistoriaan kuuluu työ kulttuurialan lapsityön johtajana ja yli 30 v. pianonsoitonopettajana musiikkioppilaitoksissa.

Seurakunnan työssä arvostan ja nostan esiin kristillisiä arvoja sekä vaalin hengellisen sanoman eteenpäin viemistä. Mottoni on tehdä kaikki työni sydämellä ja kunnolla.

Vapaa-aikana viihdyn keittiössä ja puutarhassa. Tärkeintä elämässä minulle on perhe.

Kanttori. Määräaikainen 31.12.2025 asti.

Kokenut kirkkomuusikko alkaen vuodesta 1982, musiikin sekatyömies.