Kyltti

Lähetyskahvila avaa ovensa

Lähetyskahvila Keltainen Teltta avaa kahvilansa kesäkuun alussa 2024

Keltainen Teltta loistaa aurinkoista väriään satoi tai paistoi. Herkulliset vohvelit hillolla ja kermavaahdolla vievät kielen mennessään.

Käteismaksu!

Tervetuloa!

Vapaaehtoiseksi Keltaiselle Teltalle?

Olisitko kiinnostunut tulemaan Vapaaehtoiseksi Keltaiselle Teltalle? Seurakunta etsii uusia Vapaaehtoisia, jotka voisivat olla toteuttamassa lähetyskahvilaa. Perehdytämme sinut tehtävääsi ja tukenasi on aina kokeneita muitakin Vapaaehtoisia.

Syttyisikö sydämesi

* Vastuuhenkilönä olemiseen?

* Kahvinkeittoon?

* Vohveleiden paistoon?

* Leipomiseen?

* Teltan pystyttämiseen ja purkamiseen?

* Onko sinulla koukullinen auto, jolla osaisit vetää kärryä?

* Joku muu tehtävä? Ehdota mitä muuta haluaisit tehdä.

Kiinnostuksen herätessä ole yhteydessä nuorisotyönohjaaja-lähetyssihteeri Jaana Pohjaan p. 044 750 3631 tai jaana.pohja(at)evl.fi

(Kuva: Lähetysaktiiveja keltaisen toriteltan sisällä myymässä pullaa, kahvia ja vohveleita.)

Mainos, keltainen teltta, Mäntän torilla
Mainos, keltainen teltta

Keltaisen Teltan tuoton jakautuminen

Keltaisen Teltan tuotto jakautuu seuraaville järjestöille:

* Suomen Lähetysseura

* Kylväjä

* Medialähetys Sanansaattajat

* Sley

* Muu mahdollinen avustuskohde? Tämän kohteen päättävät vapaaehtoiset.

* 30% jää seurakunnalle tarvikkeisiin jne.

Ota yhteyttä

Nuorisotyönohjaaja-lähetyssihteeri. Alakoululaistyö, kouluyhteistyö (alakoulut), partiotyö, isoskoulutus, rippikoulutyö ja lähetystyö.

Vastaan seurakunnan kouluikäisten toiminnasta (7-14 vuotiaat), kerhotoiminnasta, lastenleireistä, kouluyhteistyöstä (alakoulut) ja partiotyöstä. Lisäksi minua näkee vaihtelevasti nuorisotyössä.

Lähetystyössä vastaan seurakuntamme lähetyspiireistä, tiedotuksesta jne.

Minua voi lähestyä soittamalla, viesteillä, WhatsAppilla, sähköpostilla ja Snapchatin kautta jjaana85_ohjus.