Mitä rippikoulut maksavat;

Seurakunta perii rippikoulusta maksun, jolla katetaan osa rippikoululaisen kuluista. Maksuun sisältyvät ruoka, ohjelma, oma Raamattu ja leireillä majoitus sekä kuljetukset. Rippikoulujen hinta on 168 € (kirkkoon kuulumattomille ja muun seurakunnan jäsenille 210€). Mikäli leirimaksun maksaminen tuottaa perheenne taloudelle haasteita, on siihen saatavissa huojennusta tai vapautusta. Asiasta voi tiedustella rippikoulutyön papilta Matti ”Vihtori” Kivilahdelta.

Mikäli perheellä on jäänyt esim. seurakunnan tilojen tai leirimaksuja maksamatta seurakunnalle. Nuori voi osallistua rippikoululeirille, mikäli perhe on maksanut ennakkoon nuoren leirinmaksun. Maksu on edellytys, että nuori voi osallistua leirille. Lisä infoa talouspäälliköltä Samuli Suokaalta email; samuli.suokas@evl.fi tai 044 750 3660.

(8.10.2023)