PERHEKERHOT

Kevätkausi  8.1.- 17.5.2024.

Perhekerho on  lasten ja aikuisten yhteinen kerho. Ikärajaa ei ole suuntaan eikä toiseen. Lapsen oma vanhempi,isovanhempi,kummi tai hoitaja vastaa lapsesta koko kerhon ajan. Hartauden, askartelun, laulujen ja leikkien lisäksi jokaisessa kerhossa on mehu-ja kahvihetki. Kahviraha 1,50€.

Aikuisilla mahdollisuus keskustella keskenään lasten leikkiessä ja kahvikupposen ääressä.

Kerhoon ei tarvitse ilmoittautua etukäteen.

Perhekerhot

keskiviikkoisin    klo 9.30-12.00           Mäntän seurakuntatalossa

torstaisin             klo 9.30-12.00          Vilppulan seurakuntakodissa

ja pääsääntöisesti joka toinen maanantai klo 9.30-11.30 Pohjaslahden kylätalossa

Kevään kerhopäivät :  18.3.;15.4.;29.4.,13.5.

Iltaperhekerho

Maanantaisin klo 17.00-18.30 Kolhon kirkossa

Kirkon ikkunalla vihreällä kankaalla,kaksi nukkea käsi kädessä,ihmettelevät luontoa ja Jumalan huolenpitoa.

vastaava lastenohjaaja

Työni on seurakunnan lapsityön organisointia, suunnittelua ja toteutusta yhdessä lapsityön tiimin kanssa sekä yhteistyötä kaupungin varhaiskasvatuksen ja esikoulun kanssa. Työssäni saan kohdata paljon erilaisia lapsia sekä perheitä kerhoissa ja erilaisissa tapahtumissa. Tarjoamme heille mahdollisuuden pyhään ja hiljentymiseen.

Vapaa-ajallani nautin luonnossa liikkumisesta koirani kanssa, käyn jumpassa ja vietän aikaa perheeni sekä ystävien kanssa.

lastenohjaaja

Leikki on lasten työtä, mutta niin on minunkin. Leikin kautta erilaisten asioiden oppiminen sujuu lapsilta kuin luonnostaan: arjen kultaiset käytöstavat, hiljaisuuden kokeminen ja monet hieno- ja karkeamotoriset taidot.

Päätyöni seurakunnan varhaiskasvatuksessa koostuu päivä- ja perhekerhoista.

Näin olen osaltani tukemassa perheitä kristillisessä kasvatustyössä. Lisäksi olen mukana perhekirkoissa ja erilaisissa perhetapahtumissa. Varhaiskasvatustyön lisäksi leireilen alakouluikäisten kesäleireillä.

Vapaa-ajalla lenkkeilen, käyn kuntopiirissä ja teen sitä, mikä milloinkin sattuu huvittamaan, kodin hoidosta pikku remontteihin.

lastenohjaaja

Työpäiväni koostuvat päivä- ja perhekerhoista. Lapsityön tärkein tehtävä on tukea perheitä kristillisessä kasvatuksessa.

Parasta työssäni ovat iloiset lapset ja tyytyväiset vanhemmat. Omat lapsenlapset tuovat elämääni myös paljon iloa. Vapaalla harrastan liikuntaa ja laulan seurakuntamme Ylistysryhmässä.

lastenohjaaja

Työhöni kuuluvat päiväkerhot, perhekerhot ja erilaiset kirkot, tapahtumat ja leirit perheille. Tärkeää työssäni on välittää sanomaa rakastavasta Jumalasta niin lapsille kuin perheille. Haluan myös tukea perheitä kristillisessä kasvatuksessa.

Parasta työssäni on lasten iloiset silmät ja naurun kikatus. Iloitsen siitä kun kerhossa lapset saavat uusia kavereita ja kun perhekerhossa aikuiset luovat uusia ystävyyssuhteita.  Hyvät työkaverit ovat myös suuri rikkaus.

Vapaa-ajallani tykkään lukea (erityisesti dekkareita) ja kutoa villasukkia.