partio

Partion ja seurakunnan yhteistyö

Mänttä-Vilppulan alueella toimii yksi partiolippukunta Mäntänvuoren partiolaiset ry.

Partio on harrastus, jossa lapsi ja nuori oppii tuntemaan ympäröivää luontoa, ensiavun alkeita ja saa muita hyödyllisiä kansalaistaitoja tarinoiden ja käytännön kautta.

Lippukunnan toimintaa on ympärivuoden ja aikuisia toivotaan mukaan toimintaan. Lisätietoa; https://mantanvuorenpartiolaiset.partioscout.fi

Mäntänvuoren partiolaiset ovat itsenäinen lippukunta, jonka taustayhteisönä Mänttä-Vilppulan seurakunta toimii.

Partiosta kiinnostuneet henkilöt voivat olla yhteydessä lippukuntajohtajaan Leila Repoon puh.044 8693536

Tervetuloa partioon

Nuorisotyönohjaaja-lähetyssihteeri. Alakoululaistyö, kouluyhteistyö (alakoulut), partiotyö, isoskoulutus, rippikoulutyö ja lähetystyö.

Vastaan seurakunnan kouluikäisten toiminnasta (7-14 vuotiaat), kerhotoiminnasta, lastenleireistä, kouluyhteistyöstä (alakoulut) ja partiotyöstä. Lisäksi minua näkee vaihtelevasti nuorisotyössä.

Lähetystyössä vastaan seurakuntamme lähetyspiireistä, tiedotuksesta jne.

Minua voi lähestyä soittamalla, viesteillä, WhatsAppilla, sähköpostilla ja Snapchatin kautta jjaana85_ohjus.