Nuoret järvenrannalla auringonlaskussa

Nuorten toimintaa

Kenelle ja mitä?

Seurakunnan nuorten toimintaan olet tervetullut Sinä 14-29 vuotias, joka haluat tavata kavereita, saada uusia kokemuksia ja kivaa tekemistä, ihmetellä itseäsi ja elämää sekä etsiä ja vahvistaa yhteyttä Kaikkivaltiaaseen.

Nuortenillat

Nuorteniltoja pidetään talvikautena (syyskuusta toukokuuhun) n. joka toinen viikko Vilppulassa ja Mäntässä sekä muutaman kerran Kolhossa. Mäntän ja Vilppulan nuortenillat ovat vuoroviikoin keskiviikkona klo 18.30, Kolhossa nuortenilta on torstaisin klo 18.30

Leirejä ja reissuja

Vuoden aikana reissataan ainakin Uusi alku -tapahtumaan Lempäälään ja Maata Näkyvissä -festareille Turkuun. Pienempiä reissuja voi ilmaantua kalenteriin vuoden varrella.

Koulutusta ja muuta vastuunkantoa

Isoskoulutusta järjestetään perus- ja jatkokurssina. Talvikauden kestävä koulutus sisältää iltakokoontumisia ja leirejä, joissa opetellaan ryhmänohjaamisen taitoja, yhdessä elämistä ja kristinuskon syvempää ymmärtämistä teorian ja tekemisen kautta.

Olemme myös Instagramissa

Instagram: manttavilppula_srknuoret

Teemakuva tekstillä iloa, uskoa, yhteisöllisyyttä

Ota yhteyttä ja kysy lisää nuorten ja nuorten aikuisten toiminnasta

Nuorisotyönohjaaja-lähetyssihteeri. Alakoululaistyö, kouluyhteistyö (alakoulut), partiotyö, isoskoulutus, rippikoulutyö ja lähetystyö.

Vastaan seurakunnan kouluikäisten toiminnasta (7-14 vuotiaat), kerhotoiminnasta, lastenleireistä, kouluyhteistyöstä (alakoulut) ja partiotyöstä. Lisäksi minua näkee vaihtelevasti nuorisotyössä.

Lähetystyössä vastaan seurakuntamme lähetyspiireistä, tiedotuksesta jne.

Minua voi lähestyä soittamalla, viesteillä, WhatsAppilla, sähköpostilla ja Snapchatin kautta jjaana85_ohjus.

Nuorisotyönohjaaja, rippikoulu, isoskoulutus, nuorisotyö, nuoret aikuiset, kouluyhteistyö (yläkoulut)

Nuorteniltoja, isoskoulutusta, kouluilla avaamassa päivää tai päivystämässä, leirejä, retkiä, kohtaamisia eri-ikäisten kanssa, somea, jne. Arkeen mahtuu paljon. Vaikka enää ei ihan nuori olekaan, niin silti on mahdollista kulkea tovi toisen rinnalla. Hienoa on kohdata nuoria, olla kuuntelijana ja nähdä vuosien vieriessä miten elämän polku avautuu eteenpäin myös yhteydessä Suurimpaan.

Omaan elämään mahtuu työn lisäksi omakotiasujan arkea lumitöistä ruohonleikkuuseen ja halonhakkuuseen. Ja siinä samalla Aku Ankan taskukirjarivistö jatkaa kasvamistaan.