Mihin seurakunnan toimintaan voisin aikuisena osallistua?

Olet tervetullut kaikkeen toimintaan. Säännöllisesti ja epäsäännöllisesti toteutettavat ryhmät ja  opetusillat ovat juuri sinua varten. Erilaisia taitoja voit käyttää useissa palvelutehtävissä. Katso tarkemmin eri mahdollisuuksista vasemmalla olevista vaihtoehdoista.

Jos mikään näistä ei näyttänyt sopivalta ota yhteyttä seurakuntaan ja mietitään mitä asialle voisi tehdä.

Seurakuntapastori, aikuistyön ja lähetystyön työalavastaava, vapaaehtoistyön koordinaattori. Määräaikainen 31.12.2025 asti.

Seurakuntapastorin tehtäviin kuuluu normaalien papintöiden, kirkollisten toimitusten ja rippikoulutyön lisäksi tehtävänkuvan mukaisesti aikuistyön ja lähetystyön työalavastaavana toimiminen sekä vapaaehtoistyön koordinaattorin tehtävät.