Lähetystyön säännöllinen toiminta

Hox. Toistaiseksi lähetystyö ei pysty vastaanottamaan tavaroita tai kahvipusseja.

Sansan Toivoa Naisille -työ

Toivoa naisille -työ on kansainvälinen rukousliike vaikeissa oloissa elävien naisten puolesta.
Lisätiedot: Christine Marc puh. 045 8966683.

Lähetyksen työpäivä Mäntän seurakuntatalolla.

Keskiviikkoisin klo 10-14 Mäntän seurakuntatalo. Hartaus klo 12.00.

Tule tutustumaan erilaisiin käsityömenetelmiin ja tekemään omin käsin. Voit tehdä käsitöitä itsellesi tai lähetystyölle myyntiin. Tuotteita voi myös ostaa.

Käsityöpiirissä on mahdollisuus;

* Seurakunnalla on 5 kangaspuut. Voit tulla kutomaan mattoa itsellesi tai myyntiin lähetystyön hyväksi.

* Kankaanpainantaa itsellesi tai myyntiin esimerkiksi tyynyliinoja, pyyhkeitä, kangaskasseja jne..

* Kudontaa esimerkiksi villasukkia, lapasia jne. V

Lisätiedot: Vihreiden niittyjen vastuu vapaaehtoiselta; Helenalta puh. 045 68 38534 tai Nuorisotyönohjaaja-Lähetyssihteeri Jaana Pohja puh. 044 75 03 631 tai email; jaana.pohja(at)evl.fi

Tilkkutyöpiiri

Parillisen viikon maanantaina klo 10-14 Mäntän seurakuntatalo. Teemme tilkkutöitä ompelukoneella mm.peittoja ja tyynyjä.

Kahvikassitalkoot

Parittoman viikon maanantaina klo 10-14 Mäntän seurakuntatalo. Teemme kasseja kahvipusseista punontatekniikalla. Materiaalia on runsaasti, tule mukaan opettelemaan tekniikkaa.

Kolhon Tupa

Tupa kokoontuu parittomien viikkojen torstaina klo 13 Kolhon kirkolla. Kolhon Tuvasta lisäinfoa voi kysellä Seijalta puh. puh. 0500 367148 tai email; seija.tervonen(at)me.com

Ohjelma / hartaushetki

15.2 Jenni-Pappi

29.2 Jouni Peräinen

14.3 vt.kirkkoherra Masa

28.3 Tomi Voronin

11.4 Juhani ja Eila Mäkelä

25.4 vastaava lastenohjaaja Kirsti

23.5 Kaja-kanttori

(päivitetty 2.2.2024)

Vihreiden niittyjen säännöllinen toiminta_esittely kevät2024
Kohontupa_syksy2023

Ota yhteyttä

Nuorisotyönohjaaja-lähetyssihteeri. Alakoululaistyö, kouluyhteistyö (alakoulut), partiotyö, isoskoulutus, rippikoulutyö ja lähetystyö.

Vastaan seurakunnan kouluikäisten toiminnasta (7-14 vuotiaat), kerhotoiminnasta, lastenleireistä, kouluyhteistyöstä (alakoulut) ja partiotyöstä. Lisäksi minua näkee vaihtelevasti nuorisotyössä.

Lähetystyössä vastaan seurakuntamme lähetyspiireistä, tiedotuksesta jne.

Minua voi lähestyä soittamalla, viesteillä, WhatsAppilla, sähköpostilla ja Snapchatin kautta jjaana85_ohjus.

Seurakuntapastori, aikuistyön ja lähetystyön työalavastaava, vapaaehtoistyön koordinaattori. Määräaikainen 31.12.2025 asti.

Seurakuntapastorin tehtäviin kuuluu normaalien papintöiden, kirkollisten toimitusten ja rippikoulutyön lisäksi tehtävänkuvan mukaisesti aikuistyön ja lähetystyön työalavastaavana toimiminen sekä vapaaehtoistyön koordinaattorin tehtävät.