Itsenäisesti kerättävät merkinnät

1)  Jumalanpalvelukset: Kolme (3) osallistumiskertaa (kerätään vasta startti-jumiksen jälkeen)

• Jumalanpalvelukset ja messut
  • Viikoittaisten sunnuntain klo 10 messujen lisäksi pidetään satun-naisesti myös iltakirkkoja ja muita erityismessuja. Niistäkin saa yhtä lailla merkinnän. Seuraa tiedotusta!
  • Kirkossa rippikoululaiset tulevat etupenkkeihin istumaan ja käyttäytyvät jumalanpalveluksen luonteen mukaisesti, jotta saavat merkinnän.
  • Kirkkoon tullessa ota ovelta virsikirja: se helpottaa ja tekee mielekkäämpää messuun/jumalanpalvelukseen osallistumisesta.
  • Yksi käynneistä on mahdollisuus hoitaa V(anhempi)-käyntinä eli ottamalla huoltajan, isovanhemman tai kummin mukaan saat yhdestä käynnistä tuplamerkinnän. Tämän merkinnän saat vain jumalanpal-veluksista.

2)  Nuortentilaisuudet: Kolme (3) osallistumiskertaa & 1 ryhmäkohtainen (R) kokoontuminen

• Nuortenillat
  • Retket ja leirit
  • Konsertit

3)  Muut tilaisuudet: Kaksi (2) osallistumiskertaa

• Kasteet, vihkimiset, hautaan siunaamiset
  • Kauneimmat joululaulut tai hengelliset konsertit
  • Muut ev.lut. srk:n järjestämät tapahtumat ja tilaisuudet

Huom.1 kirkoissa järjestetään myös ”tavallisia” konsertteja. Kysy työntekijältä, jos et ole varma konsertin luonteesta

Huom.2 Muu merkinnän voi hankkia myös messusta tai nuortenillasta, jos lähipiirissä ei merkintöjenkeruun aikana ole kirkollisia toimituksia.

Kortti täytyy olla palautettu viimeistään huhtikuun loppuun mennessä!!

P.S. Jotta tiedät mitä ja missä tapahtuu, niin lue KMV-lehden tiistain numerosta seurakunnan ilmoitukset, katso srk:n kotisivuilta, nuorisotyön Instagramista tai kysy työntekijöiltä.