Mänttä-Vilppulan seurakunnan uutisia

Uusin Korona-viesti

Hei!

Olemme päässeet jo syksyyn, mutta Korona se aina vaan jatkuu.
Korona tilanne Mänttä-Vilppulassa on rauhoittunut, onneksi. Pirkanmaalla Koronassa on kiihtymisvaihe meneillään ja tämä on hyvä pitää mielessä. Seuraa Pirkanmaan Korona Nyrkin- ohjeita.
1.    Muista maskisuositus julkisissa paikoissa! Nyt on hyvä alkaa käyttää maskia. Seurakunnan tilaisuuksissa tulee käyttää maskia mahdollisuuksien mukaan.
2.    Muista kaikki muut aikaisemmat ohjeet, käsienpesu, turvaetäisyydet ja yskiminen kainaloon.
3.    Ei sairaana mihinkään kodin ulkopuolelle. Jos on koronan oireita, hakeudu matalalla kynnyksellä koronatestiin.
4.    Aikaisemmin annetut lokakuun ohjeet ovat voimassa.
Ole vastuullinen ja tue myös muita olemaan vastuullisia. Korona tulee olemaan varsin pitkä maraton, eikä vielä edes tiedetä olemmeko puolessa välissä vai vasta alkumatkalla.

Kiittäkää herraa, Hän on hyvä, iäti kestää hänen armonsa. Ps.107:1

Saila Munukka