Tiedote toiminnasta

Jo joutui armas aika ja suvi suloinen

Koronarajoitukset ovat poistuneet Mänttä-Vilppulan seurakunnan alueelta. Kokoontuminen jumalanpalveluksiin ja muihin tilaisuuksiin on nyt sallittua ilman rajoituksia.

Korona ei ole kokonaan poistunut maailmasta tai Suomesta ja terveysturvallisuuteen on edelleen syytä kiinnittää huomiota.

On viisautta käyttää käsidesiä, on viisautta olla vain terveenä yhdessä muiden kanssa ja on viisautta käyttää maskia tilaisuuksissa. Kaikki tämä on suositeltavaa Mänttä-Vilppulassa kuin myös kesämatkailussa muualla Suomessa. On viisautta seurata alueellisia rajoituksia, koska ne voivat poiketa Mänttä-Vilppulan seurakunnan tilanteesta.

Etätyösuositus ja maskisuositus ovat edelleen voimassa.

Kirkkoherranvirasto ja taloustoimisto palvelevat vain puhelimitse ja sähköpostitse vielä kesän ajan.

2021-06-11 10:33:00.0