Mänttä-Vilppulan seurakunnan uutisia

Uudet koronarajoitukset tulee voimaan 5.8.2021

Koronatilanne on jälleen muuttunut

Koronatilanne on jälleen muuttunut, valitettavasti huolestuttavampaan suuntaan. Pirkanmaa on nyt leviämisvaiheessa, tautiluokituksen korkeimmassa vaiheessa.

Sisätiloissa henkilörajoitus on 10 henkilöä ja ulkona 50 henkilöä. Näitä rajoituksia isompia tilaisuuksia voidaan järjestää, kun huomioidaan terveysturvallisuus. Nämä ohjeet koskevat niin kirkollisia toimituksia kuin myös yksityistilaisuuksia. Henkilömäärän ylärajaa turvavälein toteutetulle kokoontumiselle ei ole, mutta määrän ylittäminen edellyttää vahvaa harkintaa. Jotta päätöksen edellyttämä koronaturvallisuus toteutuu, tulee jokaisen seurakuntalaisen huomioida omalta osaltaan, että tulee vain terveenä paikalle ja huolehtii ettei ole mahdollisesti tartuttaja.

Seurakunnan tiloissa on voimassa aikaisemminkin voimassa olleet henkilömäärärajoitukset, 30 % tilojen normaalista väkimäärästä.

Seurakunnan kirkkoherranvirasto toimii edelleen suljetuin ovin ja palvelee sähköpostilla ja puhelimitse.

Wed Aug 04 18:16:00 EEST 2021