Toiminnan rajoitukset jatkuvat 4.2.2022 saakka

Koronatiedote

Voimassa 22.1.-4.2.2022 Mänttä-Vilppulan seurakunnassa

Kirkolliset toimitukset ja jumalanpalvelukset pidetään Mänttä-Vilppulan seurakunnassa normaalisti. Muut sisätiloissa olevat tapahtumat ovat tällä hetkellä kiellettyjä.

Kirkollisiin toimituksiin ja jumalanpalveluksiin voidaan ottaa enintään 1/5 (20%) tilojen enimmäisosallistujamäärästä.

Kuorolaulu ei ole mahdollista.

Yksityisissä tilaisuuksissa enimmäisosallistujamäärän suositus on 10 henkilöä.

Kirkkoherranvirastoja, diakoniavastaanottoja ja muita seurakunnan palveluja pidetään auki terveysturvallisesti.

Avin päätös harrastustilojen sulkemisesta ei koske vuonna 2003 tai sen jälkeen syntyneitä, joten lasten ja nuorten ohjattua toimintaa on mahdollista jatkaa huomioiden jo aiemmin annettu turvavälipäätös ja tartuntatautilain yleiset velvoitteet.

Kaikessa toiminnassa huomioidaan lisäksi yleiset terveysturvallisuusohjeet. Kaikissa tilaisuuksissa on vahva maskisuositus. Paikalle tullaan ainoastaan täysin terveinä ja käsien puhtautta tulee noudattaa.

Saila Munukka
kirkkoherra