Seurakunnan toimintojen rajaamista jatketaan 31.5.2020 saakka

Koska valtiovalta on ottanut laajempia toimia käyttöön koronaviruksen leviämisen ehkäisemiseksi  ja oletus on, että tautihuippu on Suomessa toukokuussa 2020, noudatetaan Mänttä-Vilppulassa poikkeusolojen ohjeistuksen mukaista toimintojen rajaamista 31.5.2020 saakka.

Jumalanpalvelukset toimitetaan sunnuntaisin klo 10 suljetuin ovin ja striimataan seurakunnan facebook-sivulle. Linkki löytyy kotisivujen etusivulta. Seuratakseen live-videota ei tarvitse kirjautumistunnuksia facebookkiin.

Jumalanpalveluksen jälkeen kirkko on avoinna tunnin ajan (klo 11-12) hiljentymistä ja yksityistä rukousta varten. Noudatamme poikkeusolojen määräyksiä. Kirkossa ei saa olla yhtä aikaa yli 10 hengen joukkoa ja etäisyyttä on oltava reilusti. Tilojen puhtaudesta pidetään erityistä huolta.

2020-03-27 11:36:00.0