Uuden Testamentin Raamattupiiri

ti 2.4. klo 12.00 – ti 2.4. klo 13.30

Vilppulan seurakuntakoti

Tule tutustumaan ja keskustelemaan.

Tervetuloa tutustumaan uuden testamentin Apostolin tekoihin. Lisätiedot Virve Pihlajamäeltä p.044 7503622
  • Aikuisille Aikuisille
  • Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä

Linkki avautuu uudessa välilehdessä

diakoniatyöntekijä

Vastuualueina vanhustyö, perhetyö, Yhteisvastuu-keräys sekä Pohjaslahden aluetyö.

Diakoniassa mielestäni tärkeintä on ihmisen kokonaisvaltainen kohtaaminen ja että kohtaamiselle annetaan aikaa. Palkitsevinta työssäni on nimenomaan tavata erilaisia Jumalan luomia ihmisiä ja ihmetellä heidän kanssaan elämää, luomakuntaa sekä meitä ihmisiä siinä. Tärkeimpiä työkalujani ovat kuulevat korvat, rukoilevat kädet sekä armon sanoja puhuva suu. Koen myös jumalanpalveluselämän sekä seurakunnan yhteisönä tärkeäksi. Vapaaehtoistyön mahdollistaminen seurakunnassa on minulle yksi tärkeimmistä asioista. Seurakuntamme vapaaehtoisissa on voimaa.

Vapaa-ajallani touhuan perheeni kanssa, ulkoilen, luen, kalastan ja nautin elämästä.