Vauvatreffit

to 4.4. klo 14.00 – to 4.4. klo 15.30

Mäntän seurakuntatalo

Tule jakamaan kokemuksia vauva-arjesta ja tutustumaan toisiin vanhempiin.

Vauvatreffeillä köllöttely- ja konttausikäiset lapset viihtyvät vanhempiensa kanssa. Teemat vaihtuvat osallistujien toiveiden mukaan ja välillä vain ollaan ja leikitään yhdessä. Aikuisille kahvitarjoilu, vauvoille omat eväät mukaan.
Ei ennakkoilmoittautumista. Lisätietoja 044 7503 644 / Sarita Kyröläinen.
  • Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille

lastenohjaaja

Leikki on lasten työtä, mutta niin on minunkin. Leikin kautta erilaisten asioiden oppiminen sujuu lapsilta kuin luonnostaan: arjen kultaiset käytöstavat, hiljaisuuden kokeminen ja monet hieno- ja karkeamotoriset taidot.

Päätyöni seurakunnan varhaiskasvatuksessa koostuu päivä- ja perhekerhoista.

Näin olen osaltani tukemassa perheitä kristillisessä kasvatustyössä. Lisäksi olen mukana perhekirkoissa ja erilaisissa perhetapahtumissa. Varhaiskasvatustyön lisäksi leireilen alakouluikäisten kesäleireillä.

Vapaa-ajalla lenkkeilen, käyn kuntopiirissä ja teen sitä, mikä milloinkin sattuu huvittamaan, kodin hoidosta pikku remontteihin.