Kolhon Tupa

to 25.4. klo 13.00

Kolhon kirkko

Lähetyspiiri.
Hartauden pitää Kirsti Valkeejärvi.

Kolhon Tupa on matalan kynnyksen kohtaamispaikka, johon jokainen voi tulla omana itsenään. Tupa kokoontuu parittomien viikkojen torstaina klo 13. Aloitetaan yhteinen hetki iltapäiväkaffeilla ja hartaudella. Tuvassa voi jutella tai olla vain, tehdä käsitöitä itselleen, lähetystyölle, tulla oppimaan jne. Myös pientä tuunausta puusta jne.

Tule sinäkin Kolhon Tupaan!
  • Lähetys- ja avustustyö Lähetys- ja avustustyö

Nuorisotyönohjaaja-lähetyssihteeri. Alakoululaistyö, kouluyhteistyö (alakoulut), partiotyö, isoskoulutus, rippikoulutyö ja lähetystyö.

Vastaan seurakunnan kouluikäisten toiminnasta (7-14 vuotiaat), kerhotoiminnasta, lastenleireistä, kouluyhteistyöstä (alakoulut) ja partiotyöstä. Lisäksi minua näkee vaihtelevasti nuorisotyössä.

Lähetystyössä vastaan seurakuntamme lähetyspiireistä, tiedotuksesta jne.

Minua voi lähestyä soittamalla, viesteillä, WhatsAppilla, sähköpostilla ja Snapchatin kautta jjaana85_ohjus.