Toriparlamentti

to 25.4. klo 16.00

Mäntän seurakuntatalo

Kesän 2024 Lähetyskahvilan ideointitilaisuus.

Perinteinen Keltainen Teltta kutsuu uusia ja vanhoja vapaaehtoisia suunnittelemaan kesän 2024 lähetyskahvilan toimintaa. Suunnittelu ei sido sinua osallistumaan kahvilan tehtäviin. Tori alkaa toukokuun viimeisenä perjantaina ja jatkuu elokuulle. Pyrimme olemaan joka perjantai kyseisenä ajankohtana torilla pitämässä kahvilaa.

Voit tulla paikalle kertomaan ideoita, kuuntelemaan tai kenties varaamaan itselle sopivan tehtävän. Tehtävä voi olla kahvinkeitto, kassan hoitaminen, vohveleiden paistaminen, teltan rakentaminen, teltan purkaminen, vastuuhenkilönä oleminen kyseisenä päivänä. Voimme myös ideoina yhdessä sinulle sopivan tehtävän.

Lähetyskahvilan tuotto menee 80% seurakunnan nimikkokohteille/läheteille. 20% jää tarvikkeisiin ja aineisiin.
  • Lähetys- ja avustustyö Lähetys- ja avustustyö

Ota yhteyttä

Nuorisotyönohjaaja-lähetyssihteeri. Alakoululaistyö, kouluyhteistyö (alakoulut), partiotyö, isoskoulutus, rippikoulutyö ja lähetystyö.

Vastaan seurakunnan kouluikäisten toiminnasta (7-14 vuotiaat), kerhotoiminnasta, lastenleireistä, kouluyhteistyöstä (alakoulut) ja partiotyöstä. Lisäksi minua näkee vaihtelevasti nuorisotyössä.

Lähetystyössä vastaan seurakuntamme lähetyspiireistä, tiedotuksesta jne.

Minua voi lähestyä soittamalla, viesteillä, WhatsAppilla, sähköpostilla ja Snapchatin kautta jjaana85_ohjus.