Tilkkutyöpiiri

ma 29.4. klo 10.00

Mäntän seurakuntatalo

Lähetystyön käsityöpiiri.

Parillisilla viikoilla ommellaan yhdessä tilkkutöitä.
Tilkkutyöpiirissä voit tulla ompelemaan esimerkiksi tyynyliinoja, torkkupeittoja jne. Otamme mielellään mukaan uusia vapaaehtoisia ja ideoita, mitä voisimme ommella.

Voit ommella itsellesi tai myyntiin. Myyntituotot menee lähetystyön hyväksi. Seurakunnalla on 2 nimikkolähettiä ja useampi nimikkokohde.

Vihreiden niittyjen tuotteita voi ostaa läpi vuoden. Tuotteita myydään piirien kokoontumisissa ja erillisissä myyjäisissä.

Lämpimästi tervetuloa!
  • Lähetys- ja avustustyö Lähetys- ja avustustyö

Ota yhteyttä

Nuorisotyönohjaaja-lähetyssihteeri. Alakoululaistyö, kouluyhteistyö (alakoulut), partiotyö, isoskoulutus, rippikoulutyö ja lähetystyö.

Vastaan seurakunnan kouluikäisten toiminnasta (7-14 vuotiaat), kerhotoiminnasta, lastenleireistä, kouluyhteistyöstä (alakoulut) ja partiotyöstä. Lisäksi minua näkee vaihtelevasti nuorisotyössä.

Lähetystyössä vastaan seurakuntamme lähetyspiireistä, tiedotuksesta jne.

Minua voi lähestyä soittamalla, viesteillä, WhatsAppilla, sähköpostilla ja Snapchatin kautta jjaana85_ohjus.