Vihreät niityt

ke 3.4. klo 10.00

Mäntän seurakuntatalo

Lähetystyön käsityöpiiri.

Tänään tehdään kortteja Marttyyrien Ääni -projektiin. https://marttyyrienaani.fi/

Otamme vastaan kortteja, joita toimitamme rohkaisuksi avustuskohteisiin vainotuille siskoille ja veljille.
Voit askarrella kortteja yksin tai ryhmässä tai vaikkapa lasten kanssa. Kortteihin voi piirtää, liimata kuvia ja esimerkiksi rohkaisevia raamatunlauseita.

Vihreiden niittyjen tuotteita myydään piirien kokoontumissa eli voit tulla ostoksille aina, kun piiri kokoontuu.

Hartaus klo 12 + kahvit. Voit tulla pelkästään hartauteen ja kahville. Lämpimästi tervetuloa!

Hartauksia pitävät joko seurakunnan työntekijät tai Vihreiden niittyjen vapaaehtoiset.
  • Lähetys- ja avustustyö Lähetys- ja avustustyö

Ota yhteyttä

Nuorisotyönohjaaja-lähetyssihteeri. Alakoululaistyö, kouluyhteistyö (alakoulut), partiotyö, isoskoulutus, rippikoulutyö ja lähetystyö.

Vastaan seurakunnan kouluikäisten toiminnasta (7-14 vuotiaat), kerhotoiminnasta, lastenleireistä, kouluyhteistyöstä (alakoulut) ja partiotyöstä. Lisäksi minua näkee vaihtelevasti nuorisotyössä.

Lähetystyössä vastaan seurakuntamme lähetyspiireistä, tiedotuksesta jne.

Minua voi lähestyä soittamalla, viesteillä, WhatsAppilla, sähköpostilla ja Snapchatin kautta jjaana85_ohjus.